onsdag 7. august 2013

Dekk!

Så fort kan det faktisk gå =) 3 korte, kjappe økter, og dekk under marsj sitter nesten som spikret. Fortsatt mye mengdetrening og generalisering igjen, men vi er på god vei =) Eg har så langt holdt han i øyekroken etter kommando er gitt, og han har som regel lagt seg før eg har gått tre steg. Det må da være bra?
Så langt har vi trent på stuegulvet, i hagen, og på banen på Kårtveit.

Avstandskommandoen jobber vi også en del med for tiden, og innendørs kan eg fint gå 6-7 steg unna, og kommandere. Så den kommer seg også. Dette er noe av det kjedeligste vi trener på, men det må til. Dessverre er dette den siste øvelsen i ringen, og dermed burde eg nok være litt mer energisk i trening for å få Tahlly til å gi alt. De siste dagene har eg prøvd på å ta en treningsøkt med det samme eg kommer hjem fra jobb. Da er Tahlly høy og klar for action =) Har faktisk fått frem klaskedekk på han da. Så vi fortsetter ;)

Må vel også snart klare å lære meg programmet til klasse to. Vanskelig å trene når en ikke husker hvordan øvelsene skal være =P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar