lørdag 24. november 2012

Latmannslufting

Til en forandring kommer vi oss ut mens det er lyst, så da ble det en tur i marka bak byggefeltet. Skikkelig latmannslufting, bikkjene løp, og eg stod for det meste i ro med kameraet =P Chili ble riktignok lite imponert over denne idéen, det var både gjørmete og vått. Enda mindre imponert ble hun da Tahlly dyppa henne i noen gjørmehull. Så da hadde eg plutselig en hældilter rett bak meg *flir* Er ikke vant med hunder som ikke liker å bli våt eg, de tre siste har vert, og er gjørmebadere av dimensjoner =)

Valpen begynner å bli en stor og flott hannhund =) 10,5 mnd nå.

Artig å se størrelsesforskjellen. Chili veide 29kg på veterinærsjekk nå, og Tahlly er mye høyere, men likevel lettere enn Chili. 



"I can fly!"

Pen dalmisdame =) Fått slanket henne litt, kortet ned klørne en del, og fått vekk litt tannsten. Holder også på med fôrbytte, til vom&hundmat. Dekkenet er forøvrig fra Hööks. Det er litt knapt i fronten til henne, ellers er det helt greit med ok kvalitet. Mener eg betalte ca 150,- for det. Får bytte det ut med ett større når anledningen byr seg en gang. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar